Skicka din enhet för lagning
Har du inte möjlighet att besöka våra butiker kan du skicka in din enhet till oss och få den som ny eller bättre inom två arbetsdagar. Trasig skärm, dåligt batteri, vi lagar det mesta och skickar tillbaka din enhet till dig.
4 smidiga steg till din uppfräschade & lagade enhet
-
- Välj önskad reparation
- Du kan välja att: a) skicka in b) lämna i butik eller c) vänta på vår Giga Box (fri frakt tur/retur)
- Packa enheten och skicka in den till oss
- När din enhet är reparerad skickar vi tillbaka den till dig inom 48 timmar
Varför är Gigamex?
Hur skall jag packa och skicka in?
Var skickas enheten till?
Enheten skickas till vår centrala verkstad där våra tekniker med flera års erfarenhet tar hand om din enhet.
Adress: Siroccogatan 4, 131 54 Nacka
Vad är skillnaden mellan att Skicka in eller besöka en butik
Det är absolut ingen skillnad i pris, vi tar hand om enheten oavsett om du besöker oss eller väljer att skicka in. Väljer du att lägga till REK (Försäkrar ditt paket upp till 10.000kr) så tillkommer det 199 kr!
Vad händer ifall ni hittar andra fel under lagning eller om den går sönder?
Det kan ibland hända att telefoner har gömda fel, det är fel som man inte vet om tills man öppnar upp telefonen, upptäcker vi detta så meddelar vi er innan vi fortsätter med reparationen.