Skicka in Mobilen

Skicka in din mobil för reparation, gör följande steg:

  1. Välj önskad reparation.
  2. Gå till kassan och skriv i "ordernoteringar" följande information: enhetsmärke, enhetsmodel, felbeskrivning och enhet serienummer eller IMEI.
  3. Packa din enhet med orderbekräftelsen (skickade till ditt mail) i ett vadderat kuvert (finns att köpa på posten). Om du inte kan skriva ut orderbekräftelsen, skriv följande information på ett papper och lägg till det i paketet: ditt namn, telefonnummer, ordernummer, enhetsmärke, enhetsmodel, felbeskrivning och enhet serienummer eller IMEI.
  4. Skicka till vår adress som du hittar nedan (Skicka gärna som rekommenderat brev).
    • Eller välj Urb-It tjänsten för upphämtning och utlämning bara för 199kr. Befinner du dig i Stockholmsområdet (innanför tullarna), du kan laga din mobil utan att behöva besöka oss. Vi hämtar din enhet och lämnar tillbaka den efter reparationen.

Vår adress:

Siroccogatan 4,
131 54
Nacka